Sunday, May 12, 2013

Komen untuk Bahagian I







5 comments:

  1. Baik lagi diperbodohlan UMNO dari jadi balaci Anwar Ibrahim

    ReplyDelete
  2. Isy isy isy, sanggup diperbodohkan UMNO? Siapa pula jadi balaci Anwar Ibrahim? Menyokong PAS yang berada di dalam PR umpamanya, tak bermakna menyokong Anwar Ibrahim.

    Kalau UMNO nak berubah, jadikan ketelusan sebagai paksi, tinggalkan segala korupsi dan bina kepimpinan yang seperti yang dituntut agama rasmi Malaysia ni, tak adalah yg mbangkang UMNO. kalau PR dapat teraju negara, dan jadi macam UMNO skang ni pun, for sure orag akan tentang PR.

    sekali lagi, skong PR bukan maknanya sokong Anwar.

    ps : jangan Melayu terus bodoh

    ReplyDelete
  3. yalah sebab analisis tidak menyebelahi mereka. timbullah perkataan balaci semua. yang jelas sekarang, umno sedang kehilangan arah. akhirnya sindrom menyalahkan pihak lain pula. tengoklah adegan seterusnya...

    ReplyDelete
  4. Salam kedua-dua Anonymous dan Misnona,

    Kalau hangpa semua baca betul-betul, idea dalam entri ini sebenarnya tak pro BN dan tak juga pro PR. Idea Affandi ni sebenarnya mencabar BN dan PR, dua-dua sudah kena.

    Saiful Bahari

    ReplyDelete
  5. Anynomous 4:15 pm

    Klu sdr baca komen anynomous kedua dan misnona tu, bukan ke itu reaksi mereka thadap komen anynomous pertama? Idea Mohd. Affandi jelas menentang kepincangan kepimpinan yang buruk. UMNO atau PR sama jika kepincangna yg mereka pilih. Mohd. Affandi beri cadangan, penyelesaian. Harap org2 kerajaan yg celik hati, ada yg baca dan bfikir dgn waras.

    Tun Teja

    ReplyDelete